כביש אספלט, מול חומה קבצנים בפינה

7 ינו

מפה זה נראה כל כך ברור. אין ספק שמאיר בנאי היה ברישיקש כשהוא כתב את השיר הזה. בימים האחרונים העיר מלאה אבק ופיח. הריקשות מטקטקות בשני הבוכנות שלהם ביתר מרץ, המשאיות שחוצות את העיר מצפצפות ומפיחות זוהמה גם הן.
זה כבר כמה לילות שאני מדמיין שיורד גשם, וכשאני קם בבוקר – מאומה. פאטה מורגנה. הלילה לא נכזבתי. ירד יפה מאוד וגם במשך היום טפטף. אז אני בקומה 5 במלון שלי. אולם יוגה. בחוץ גשם, ובפנים יבש. מולי נפרש הגנגס העקלקל.
אחרי היוגה – כל הגוף שלי כואב. אני לא יודע למה לשים לב קודם. לגב? לאצבעות? לצוואר?
לנגן בסיטר ולעשות יוגה, זה ממש היינו הך. כלומר, תנוחת הישיבה של הנגינה בסיטר היא תנוחה ביוגה. אז בשיעור יוגה רגיל, נשארים בתנוחה נניח שלוש ארבע דקות. אבל לשבת ככה שעה, שעתיים. זהו באמת סבל. חוץ מזה, המרחק בין המיתרים לשריגים גדול מאוד, המיתרים עבים מאוד וממתכת. הלחיצה כואבת עד דמעות. (המורה שלי עוד הבטיח לי שאני אבכה השבוע בתרגילים של מתיחות המיתרים). הפיתרון? פלסטרים – והרבה.
במה יש להתנחם? אז ככה:

  • האוויר נקי היום. נקי ורענן.
  • בבית חב"ד היה צ'ונט מצוין.
  • הבעלים של המלון שלי ראה שהצוואר שלי כמעט ונקוע. הוא הבהיל אותי לחדרו (מסתבר שהוא רופא אירווודה בעברו) ונתן לי משחה מלימון שאני לא סגור על האפקטיביות שלה אבל יש לה ריח טוב.

האימונים על הסיטר ממש שואבים לי את כל היום ואני מרגיש שממש אין לי זמן לנשום בימים האחרונים. אנחנו מתקדמים ממש מהר (אבל ממש לאט… אני רחוק מ'לנגן' בסיטר). זה נראה לי יהיה די מטופש להפסיק את הלימודים עכשיו ולהמשיך לטייל, חבל שלא חשבתי על זה קודם. יכול להיות שאני אמשיך מפה ישר לכלכותה לעוד מספר שבועות, אקנה סיטר ואמשיך לטייל. בדיעבד הייתי שם את כל החלק של הלימודים בסוף הטיול, אבל ככה יצא – אין מה לעשות….

על האוזניות: מאיר בנאי – גשם

להשאיר תגובה

