מזרחה מהשמש, מערבה מהירח

1 ינו

אני כמובן מתכוון לשיר, East of the Sun, West of the moon.

ג'אזיסטים נהנים מהחיים על הבמה (אמנם סולו עלוב של הקונטרה בס, אבל יכולת פרייזינג מדהימה של הגיטריסט):

הראש שלי עדיין מעורפל מה מהאלכוהול ההודי (לא ממליץ). מה זה היה? נראה לי רום 99 והרבה אולד מונק (old monk). כמו ילד בן 15, עשיתי את הטעות הטפשית וערבבתי ביניהם. בלילה הקאתי כמו כלב עפש על השטיח בחדר שלי. לא, לא הגעתי לכיור. את הבוקר ביליתי בלנקות את הרצפה עם פיילין, נוזל ניקוי מקומי שההשפעה שלו על בקטריות ועל לכלכוך באופן כללי לא בהירה כלל וכלל: הוא לא הופך לקצף, אין לו ריח, והוא בעיקרון לא עושה כלום חוץ מלהפוך את המים לאדומים.

2012. הזיקוקים שסצ'ין החזיק ביד שלו והדליק הושפרצו לכל עבר. הכלבים היו בהיסטריה, והפיצוצים היו חזקים בצורה חסרת פרופורציה לגובה שהזיקוקים הגיעו אליו אבל היה שמח מאוד. משום מה? לא הצלחתי לקבל תשובה ברורה. אבל מה זה באמת משנה. המוזיקה? 80's נחמדים וקלאסיקות באופן כללי.

היום יום של רילקסיישן, לתת מנוח לראש ולבטן ההפוכים. מחר או מחרתיים אני וסאנה הולכים לבית הספר. אנחנו מתכננים מופע קסמים לילדים שיכלול בין השאר (תופים): קריאת מחשבות, קסמי קלפים, ג'אגלינג עם כדורים וחפיסות סיגריה, חפצים זזים באוויר ועוד הרבה. אני הקוסם והיא השוליה. אם יהיה לי כוח, וכרגע זה לא נראה שהולך להיות לי, אני ארד היום לעיר לחפש מקום להשכיר כובע מגניב להשלים את האווירה. אני מייקל ישבנו על הגג אתמול ושמענו שפונגל וקלטתי שזה יכול ממש להתאים, אולי, כשאני חושב על זה, הוא יבוא איתנו גם ויהיה הדיג'יי?…

קניתי שקית מלח הרים ושמתי אותה בצנצנת. יש לו טעם מאוד מיוחד. אני לוקח אותו איתי לפעמים ומפזר מעל האוכל – שדרוג רציני. היום יום ראשון, ואין יוגה. יושבים על הגג ומחכים כמו חרדונים לשמש שתצא מבין העננים הסמיכים.

הידעתם? כ-50% מהחלב מיוצר בהודו מבאפלו! נפוצים גם גבינה חמאה מחלב יאק. מממ…

אם, אתם, קוראיי היקרים, מכירים מישהו שהיה בטוח שהעולם מגיע לקיצו עם השנה החדשה אך נחל אכזבה ליל אמש, אשמח לשמוע.

תגובה אחת to “מזרחה מהשמש, מערבה מהירח”

  1. israelio 07/01/2012 בשעה 4:35 pm #

    א. אני מקווה ששלומך טוב מאז קלקול הקיבה? לערבב בין משקאות זה אף פעם לא רעיון מוצלח,אני זוכר את זה על עצמי. בפעם ה-1 ששתיתי במסיבת פורים ..הגזמתי מאוד והתוצאה הייתה בהתאם..

    ב. איך הלך עם מופע הקסמים?

    ג. אני עולה השבוע ביום רביעי [11.1.12] להרצאה אישית של 5 דקות מול אולם שלם ,זה חלק מהציון שלי
    אני העלה את זה לבלוג כבר באותו יום כך שתוכל בלי נדר לראות אותי במבחני הראשון מול קהל..איך זה
    זרם..אשמח לתגובתך..באותה הזדמנות..

    שבוע נהדר וחודש טוב ושמח מכאן מארץ ישראל.

    ישראל.
    [israelio.wordpress.com]

להשאיר תגובה

