רישיקש – אותיות 'שקר' לפי בית חבד, אותיות 'קיר ישיש' לפי אני

19 דצמ

בחורף של הארץ קשה מאוד לקום לפני 6:30, וזה מהסיבה הפשוטה שהשמש עוד לא זורחת מבעד לחלון. הציפורים אמנם מצייצות אבל אני לא רואה אפשרות לקום (טכנית) לפני שעולה השמש. בגלל ההרים הגבוהים והפסגות סביב רישיקש השמש עולה על הסוויס קוטג' שלי באזור 8:30 מה שנותן זמן קימה של בערך 9-9:30.

אתמול קניתי מזרון יוגה בצבע ירוק יפה, איתו מגיע גם כיסוי תיירי שיקי – ככה שכשאני הולך איתו על הגב ברחוב אני מטרה קלה לרוכלים המעצבנים. הבוקר בשעה 10, כשהעננים התפזרו והקרניים החמימות של השמש הגיעו, עליתי לגג, פרסתי את המזרון הירקרק וברכתי את השמש לשלום.

סורינדר סינג זה השם של מורה היוגה שאני מקבל עליו המלצות מכל הכיוונים. היום בערב אני יהיה בשיעור שלו, שיעור זה 2:30 +-… הוא סיקי, שזה, אפשר לומר, שייק הפירות שיוצא כשמכניסים למיקסר ההודי קצת אסלאם. ממה ששמעתי עליו, הוא משלב הרבה פילוסופיה להבנה עמוקה יותר של התנוחות והאסאנסות.

גלעד השכיר אופנוע ועשינו היום טיול מדהים (!) באזור שנראה כמו ג'ונגל ממש מעל העיר, האויר היה מצוין ונופים מרהיבים. זה לא היה מוזר אם היה חוצה פיל את הכביש, הכל כל כך גדול וסבוך…

הבטחתי להסביר על מיץ לימון – פעם הבאה.

אני מצרף מונה לסבר את העין על הסוויס קוטג' (זה יותר אזור מאשר מבנה אחד)…

תגובה אחת to “רישיקש – אותיות 'שקר' לפי בית חבד, אותיות 'קיר ישיש' לפי אני”

  1. mimi 19/12/2011 בשעה 9:38 am #

    Let us know how the yoga lesson, didnt quite understand the blessing of the sun is it like the birkat hashachar ? I am sure that now Gilad has the bike, you will be able to see more. Very interesting to hear your description of what you are doing, and what you are thinking of doing, please keep on sending us your pictures and life experiences.

להשאיר תגובה

