פרויקט האוכל הגדול

18 נוב

לכבוד שבת החלטתי לצלם לכם בתמונות את מה שאני אוכל פה, אני יודע שזה מאוד מעניין אותכם. במיוחד אותך אבא.

נראה אם תוכל ללמוד להכין את הדברים האלה ולהכין לי אותם כשאני אחזור… 🙂

כל אחת מהתמונות הבאות אפשר להגדיל. פשוט לוחצים עליה. מקווה שאתם מבינים.

 

אחרי שנהנתם מכל התמונות הנה גם כמה וידאוים מהדרך לדרמקוט… תהנו!

וידאו 1

וידאו 2

וידאו 3

וידאו 4

 

זהו. מקווה שנהנתם. אני לא יעשה את זה עוד הרבה כי לא ממש כיף להסתובב עם מלצמה ולצלם כל הזמן.

אני מאחל לכולכם רק טוב וטוב,

נמסטה –

דניאל.

3 תגובות to “פרויקט האוכל הגדול”

  1. mimi 06/12/2011 בשעה 4:53 am #

    Waiting to hear from you, how you are what is new. Ima

    • mimi 06/12/2011 בשעה 4:54 am #

      How are you please sent a mail

  2. ישראל ריזל 22/12/2011 בשעה 4:11 pm #

    מה שלומך דניאל? אני מאמין שהספקת לקנות לעצמך שם המון שקט נפשי ..טוב כך זה נראה מהתיאור היפה שלך פה בבלוג.

    אנחנו פה מתגעגעים! ודורשים בשלומך! [ לפחות אני]

    גם אני ב"ה פתחתי בלוג כחלק מהלימודים שלי [israelio.wordpress.com]

    זה בלוג בנוגע לפרשות השבוע כל פעם אני נוגע ועוסק בנקודת של מוסר ואמונה מצדדים שונים

    אשמח אם תכנס ותקרא בזמנך.

    שמור על עצמך שם!

    חנוכה שמח!

להשאיר תגובה

