כאן יהיו דברים מעניינים על הטיול

22 אוק

גכעג

גכע

גכע

איש יושב על כסא

גכע.

2 תגובות to “כאן יהיו דברים מעניינים על הטיול”

  1. מנחם (גרב?) 05/02/2012 בשעה 8:59 am #

    גכה גכע!!! וואו כמה זמן לקח לי למצוא את זה.. השילוב דניאל קרני והודו הביא לי רק מאמרים על טנורים שבכלל מיוצרים בפרס בכ"א תהנה.. מממה האי מייל שלך? אני רוצה לשלוח לך תמונות של הגיטרה הקלאסית שבניתי (למרות שכשחושבים על דה היא יותר פוסט מודרנית) ואיפה רואים כאן בכלל תמונות? אני גולש דרך פלאפון אז אולי זה קצת עושה בעיות..

    • danielinindia 05/02/2012 בשעה 11:02 am #

      הי גרב, ממצב? באמת גכע גכא! אני כל כך איתך בעניין הזה!
      אני מת לראות את הגיטרה שבנית, למה שלא תשלח אותה למייל שלי? באופן לא מפתיע, הכתובת היא: DANIELKARNI ואז שטרודל ואז GMAIL.
      אם אתה בונה ספינת חלל – אני בא (אני כבר נמצא?).
      כיף מאוד לשמוע ממך!! מאוד!

להשאיר תגובה

